20 Temmuz 2012 Cuma

Nasıl Delirdim ?

Ben bugün temizlik yaptım. Evimde ilk derin temizliğim olduğu için bir hayli heyecanlıydım. Şaka şaka heyecanlı değildim. Temizlik yapmaktan hoşlanmam. Tek başıma dolapları iteledim, halıları kaldırdım, pataladım. Kapıları yerlerinden söktüm, sildim yerine taktım. Tek başıma hep. Koca buzdolabını nasıl çektim altını sildim de bi şeycik olmadı, bi toz alayım dedim bezin suyunu sıkarken bileğimi burktum. Ben, yani bilemiyorum. Her şey ondan sonra başladı. Banyoyu temizlerken terliğim kaydı. Düşmedim ama daha önce hiç denemediğim, yapabileceğimden biie haberdar olmadığım garip figürler sergiledim. Asena aradı sonra. Dedim bu ara yoğunum, önümüzdeki ay uğrarsın, çalıştırırm seni. Bebeyim. Ortadan kırıldım sanırım. Ben, gerçekten bilmiyorum.Neden sonra anladım ki, benim evime hiç misafir gelmemesinin sebebi temizlik yapmıyor olmammış meğer.Bitiremedim temizliği. Kahve yaptım. Sigara yaktım. Uzandım ööyle. Açtım bi'kaç erotik vide.. Şaka lan oturdum sadece. Sonra akşam oldu zaten. Bunu falan yazdım. 


SON.