28 Temmuz 2012 Cumartesi

Beni Duyabiliyormusun ?

LANA DEL REY

Herkesin bir var oluş amacı vardır derler, bazıları, diğer yarısını bulmak için gelir dünyaya; yalan söyledim ben de onlardan biriyim.Bu ara gerçekten çok çalışıyorum. Henüz istediğim hiçbir şey için paraya ihtiyacım olmadığından, elime geçeni alışveriş merkezlerine saçıyorum.
 Henüz isteyecek bir şeyim olmadığından, parayla ne yapacağımı bilemiyorum. Muhtemelen sen de bilemezdin, sen de benim gibisin çünkü;  sahip olmak istediğin tek şey benim ve şefkat enerjisiyle işliyorum.
Sana elimin ne kadar ağır olduğundan hiç bahsetmedim, muhtemelen, ilk kavgamızda suratına geçireceğim yumrukla fark edeceksin bunu. Sen uykuya dalana kadar uyuyamayacağımı da bilmiyorsun elbette..Çok geç kalma bunu okuyan, ben bir süredir ikimiz için hazırlık yapıyorum.Tüm çabalarıma rağmen, hayatımda ‘öylesine’ yer almakta ısrar edenleri siktir etmekte bir sakınca görmüyorum. Sen de böyle olmasını tercih ederdin, biliyorum.Şu an bilgisayarın üzerindeki küçük bir aynadan yansıyan gözlerimi görüyorum, göz bebeklerim, ilkokulda çizdiğimiz hani o iki dalga üstünde yüzen yelkenlileri andırıyor, batmalarından korkuyorum..
Şarkılar biriktiriyorum, öpüşmeler, sabah kahvaltıları, ezan okununca durmaları, hikayeler saklıyorum, hastalandığında anlatabilirim diye düşünüyorum. Saçlarını nasıl kesmemi isteyeceğini, enginarı sana nasıl yedirebileceğimi....

Beni çok geç bulma olur mu...
Zamanla geçen tek şeyin, zaman olması.
(Çok istemiştim be, vallahi çok istemiştim.)

Her şeyin giderek normalleşmesi.
Ve normal olmayan tek şeyde takılı kalmak, inanın çok normal.