16 Kasım 2012 Cuma

Gulyabani

Son günlerde eski olan ne varsa yada beni yanıltıp önemli gibi görünen ama asla önemli olamayan herşeyi zihnimde silmeye başladım.
önemli gibi görünen yanıltıcı iletişimler, anlamsız amaçsız boş muhabbetler, ve bunun için sarfedilen efor.
çoğu zaman başlangıcının farklı ve paylaşılan şeylerin kalıplaşan durumlardan uzak olması elbetteki yargı koymamı geciktirdi ; konular, kişiler ve durumlar üzerinde..
Fakat bir kez daha haklı çıkmak deney tahtasına dönen kişisel iletişimlerimi artık kesin sınır ve çizgilerle sabitlememi sağladı.
İnsanları çok iyi tanıyorum. başlangıçta kişilerin takıldığı yaklaşım meselesinde üslubunuz ne kadar farklı olursa olsun, olay derinlik arayışında olan iyi temelli değerli bir başlangıç değil.. olay sadece açlığını doyurmaya çalışan birinin yargılanmak istememesinden dolayı takındığı hümanist bir tavır.

Durumun altındaki neden ne yapmak istediğini bilmeyip eğer isterse her yola girebilecek olduğunu, Diğerlerinden çokta farklı olmadığını kendini sadece bu tür isim ve sıfatlarla tatmin etiğini gösterir.. yani ortada net bir duruş yok ama yaklaşımlar onun için önemli çünkü, herkesin yaşadığı o klasik şeyi sadece cümlerle tavırlarla süsleyip yaşamak istiyor..
kullanıldığı yere göre varolan düzene ayak uydurmadığını belli eden bir cümlenin tek amacı yine kendini gizlemekten ve seviyeli, düzgün insan imajının egosunu tatmin etmekten öteye geçemiyor.

İster üslubunuz farklı olsun ister monoton ve basit, karşınızda kişi bunu isteyip ama ne anlama geldiğini farketmediği ve sadece anlık açlığını doyurmak için varolduğu sürece,cümlelerin ne kadar yanıltıcı olduğunu görüyorum.
Bu yüzden  ''acaba?'' vb. gibi sorgulamalarım yüzünden aslında karşımdaki insanı değil kendimi sorguluyorum çoğu zaman.
tanık olduğum olayların dışında kendi hayatımdada hep bu soruların tutsağı oldum.
Kötü olan tarafı ise bile bile lades demek sanırım.
ayak uyduramadığım bir dünyada yaşıyor olmak ve farkındalıklarla yoluma devam etmek gerçekten korkutucu. arada birde böyle meselelerle uğraşıp kendime iş çıkarıyorumki kafam dağılsın. çok şey bilmekten hiçbişey bilmemeyi tercih ederdim ki daha huzurlu yaşayabileyim. herneyse çok cırladım.
son olarak şu şarkının sözlerini ben yazsam bukadar sevmezdim sevgili plüton severler ;
konunun özeti :

Beni artık yormayın daha fazla sormayın 
Vardır elbet bildiğim boşuna uğraşmayın 
Biraz sinirliymişim bişey beğenmezmişim 
Evden hiç çıkmazmışım iki laf etmezmişim

Çünkü gülyabaniyim ben 
Çok yabaniyim ben 
Girerim rüyalara 
Hepinizi yerim ben

Doğduğum günden beri mecburen içerdeyim 
En doğrusu böylesi dışarı çağırmayın 
Biraz kibirliymişim bi selam vermezmişim
Biraz acayipmişim galiba deliymişim 

Gülyabaniyim ben 
Çok yabaniyim ben 
Girerim rüyalara 
Hepinizi ...