3 Kasım 2012 Cumartesi

Diş Hekimi

Bugün bayram gecesi sol alt çenemde sinsi bir ağrıyla peydah olup, tüm bayram beni yatağa düşüren kahpe dişimin 2. kontrolüne gittim. ilkinde sol yanağım şişmişti, apse yapmış çekemeyiz demişti yeni mezun kibar bi abla. İlaç yazıp yollamıştı.. 7. günün sonunda tekrar gittim, o düğün salonu görünümlü.,geçmişteki nefret duygularımı kabartan diş polikliniğine.
( bu arada bu apse yapan dişimi bundan 2 buçuk yıl önce yurtdışında seminerlere gidip yüksek lisans yaparak tam teşekküllü bir diş doktoru olduğunu sanan Aries, dolgu yapmıştı. içine ne koyduysa artık 1,5 yıl zor dayandı.
başka hastalarınada yanlışlıkla oldu diyerek, dişlerine çamaşır suyu iğnesi zerk etmişliği var. neyse eğer 
eski hastalarına ulaşabilirsem dava açarız yada ağız burun dalarız bilemedim şimdi. 😈🤔😁 ) ayrıca diş ağrısı, insanı aşırı agresif yapıyormuş hastanede sıra beklerken farkettim. sonra o eşi benzeri olmayan uğultulu pis kalabalıktan sonra sıra bana geldi. sinirliydim ünite girdim ve :

Bana bak doktor efendi dedim,aynen böyle !!!. Bana bak dedim,şu dolguyu mu koyuyosun ne koyuyosun; koyacaksan koy,yoksa ben a..ına koyacağım dedim. Afal afal afalladı,özür diledi,elime öpücük kondurmayı teklif etti,gerek yok dedim.
Hemen çalışmalara başlıyorum diyip odasına koştu. Sedyede kontrolü beklerken sigaramı yaktım,arkasından 'girişteki hemşire midir,sekreter midir nedir onla kahve yolla yoksa gözlerini eline vereceğim ' dedim. :(  Böyle demedim ama şöyle dedim: ' Ersin bey,dişimi ne zaman çekeceksiniz, ne zaman belli olur acaba?' Diğer tedavilerin ne zamanmış,girişte Çiğdem Hanım var,ondan öğren,o zamana kadar ilaçlarını aksatma dedi.Peki Ersin Bey dedim. :( Teşekkürler Ersin Bey. İyi günler Ersin Bey.


eve dönerkende çevirip çevirip şu şarkıyı dinledim.