11 Ekim 2010 Pazartesi

Katilimi Tanıyorum..... + Out Hud - How Long mp3 indir

Hala gitmedim okula ve bu durum içimde vicdan azabıyla karışık rahatsız edici bir his bırakıyor.. ama bu ruh halimi en fazla %23 etkiliyor.. 24 değil.. , 23 sadece... çünkü tek bakış açısından bakarsak sorunlu bi durum.. ''aaa nasıl gitmezsin git bian önce başla.. alışmaya çalış'' parodileri şuan dünyada bu durum için en kabul görülen cevap.. ama  şuda bi gerçekki 27eylülde gidip başlasaydım bu okula hiçbişey değişmeyecekti, 10 gün önce de aynı 30 gün sonrada.. önemli olan devamını getirebileceğim bir başlangıca sıfır tereddüt ve korkuyla başlamak.. hepsi bu... içimde bunun savaşını veriyorum sona yaklaştım zaten.. Gideceğim..
 Bu arada mars la sıfırladığımı sandığım şey beni tamamen insan dışı bi varlık haline dönüştürmeye başladı.. gece ve gündüzüm birbirine karışmış halde...  her günün sonunda uyumadan önce konuştugumuz veya bana söylediği, veya anımsattığı her cümleyi hernekadar kendime yediremesemde yutup üzerine bi bardak soğuk su içip yatıyorum.. buda zanax etkisi yapıyor olacakki öğlen ikide uyanıp placebo etkisiyle geziniyorum. bi bok yokmuş, yada varmış ama, beni güldürünce yada konuşunca geçiomuş gibi davranıorum.. bunların hiçbiri planlı değil tabi.. 13 ekim miladi bir takvim olma özelliği taşıyor bizim için (aslında 13ekim sadece onun önemli bi sınavı var ama dediğine göre sınav stresi hepsi o... o yüzden böle davranıyor muş muş miş miş ) 13 ekimden sonraya erteledik herşeyi.. bence hiçbişey değişmeyecek ama bekliyorum tarih hoşuma gitti.. 13ekim.. 13.cuma gibi katliam, kan, kaos ve kazanan plutonmercury..
 Geçen gün Chloe adında bi flim izledim.. göz kamaştırıcıydı.. Aldatıldıgını düşünen bir kadın kocasının zaaflarını öğrenebilmek adına chloe adında zengin adamlarla para karşılığı beraber olan güzel kızı, kocasına yollar ... ve olaylar gelişir... flimde haklı haksız çkıarmak taraf tutmak istesemde 3 kişi ekseninde dönen bu olayda nedendir bilmem hepsine hak verdim.. birde bukadar intikam şehvet kokan flimden sonra kusursuz bi şarkı keşfettim .. şarkıyı dinlerken striptiz salonunda çalışıp yüksek dozda gerilim ve psikolojik etkenlerin bulundugu (ayrıntıları için bakınız; yaşadığım ve yazdıgım yazılara ) bi senaryo üretti beynim... şarkıyı indirip benim dünyamın kapılarını aralamak için linke tıklayın

                                            Out Hud - How Long mp3